Saturday 19 March 2011

aku *blushing

Posted by loghatkedahsayapekat at Saturday, March 19, 2011
selamat hari jadi Nurul Mahaya! *sambil mulut muncung kunyah donut 
mereka buat aku blushing
sebab aku tak biasa dikasihi dan disayangi
ngeek!
terima kasih sebab engat tarikh beranak aku walaupun aku tahu mark zugerberg yang lebih tahu.
minta maaf sebab aku selalu wish besday hangpa hujung2 jam.
tak pun, aku wish bila hari lahir hangpa dah basi.
maafkan aku. sob2~
aku tak ada daya ingatan yang kuat dan aku segan nak wish besday.
aku malu.
pada saat aku bertukar menjadi 21 tahun, terima kasih sebab hangpa sudi be with me.
aku cakap english sebab aku blushing nak sebut berada bersamaku.
aku bukan kawan yang baik apatah lagi musuh yang kejam.
tapi hangpa still sudi wish slamat hari jadi aku.
terima kasih Allah sebab beri aku peluang untuk menikmati keindahan dunia di saat umur aku mencecah 21 tahun.
aku berjanji dan beria2 akan simpan semua tarikh lahir kwan2 dlm remainder.


0 comments:

Post a Comment

Pages

 

Loghat kedah aku sangat pekat Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei